Zamów do godziny 12:00 a paczkę nadamy 𝓽𝓮𝓰𝓸 𝓼𝓪𝓶𝓮𝓰𝓸 𝓭𝓷𝓲𝓪!
|
Załóż konto
Angel Bloom
Czego szukasz?
Wpisz minimum 3 znaki nazwy, kodu lub tagu by zacząć wyszukiwanie

ZWROTY I REKLAMACJE




  • Pobierz i wydrukuj formularz zwrotu lub reklamacji.
  • Dołącz wypełniony formularz z paragonem oraz produkty, które chcesz zwrócić lub zareklamować.
  • Nadaj przesyłkę na adres: 


Angel Bloom Wiktoria Sławińska

ul. Krótka 11A

55-002

Dobrzykowice

angelbloompl@gmail.com

tel: 572 180 987


*Przy nadawaniu paczki zwrotnej pamiętaj o podaniu naszego numeru telefonu oraz adresu email!

*Nie pokrywamy kosztów żle zaadresowanej paczki!


I. ZWROTY


Akceptujemy zwroty i wymiany zamówionych w naszym sklepie ubrań. Konsument ma prawo złożyć rezygnację z towaru w terminie do 14 dni od daty zakupu.

Paczkę prosimy wysłać Kurierem lub Paczkomatem (przesyłki zwrotne, które chcą Państwo wysłać do paczkomatu należy zaadresować wyłącznie na paczkomat o numerze DRK01N, prosimy również o dodanie na etykiecie: e-mail kontaktowy: angelbloompl@gmail.com oraz numer telefonu +48 572 180 987. Paczki zwrotne musza być nadawane jedynie przez stronę InPost lub w maszynie paczkomatu).


Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania.

Nie odbieramy paczek wysłanych za pobraniem.

Nie odbieramy paczek wysłanych za pośrednictwem POCZTY POLSKIEJ!


Skontaktuj się z nami w celu zgłoszenia zwrotu! (angelbloompl@gmail.com)


Formularz zwrotu:

Pobierz formularz





II. REKLAMACJE


Sklep Angel Bloom zobowiązuję się do rozpatrzenia reklamacji w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki.


Skontaktuj się z nami w celu zgłoszenia reklamacji! (angelbloompl@gmail.com)


Formularz reklamacji:

Pobierz formularz